ریاست جمهور عزیز
وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
ریاست جمهور عزیز
25 / 7 / 1391 ساعت 13:32 | بازدید : 5079 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )
 

 خبر خوب اینه که ریاست محترم جمهور یک باردیگه دوشنبه ۲۵/۲/۱۳۹۱ دارن میان دیدن شهرمون

و خبر بد این که احتمالا بازم با هلی کوپتر و از مسیر آسمون تشریف میارن . بدیش اینه که از جاده هموار و صاف کلات بدون دست انداز و پیچ و خم و گردنه های زیبای برف گیرش محروم می شند. جاده ای که من و شما و هزاران هموطن عزیزمون در طی سال بارها و بارها ازش می گذریم و بعضی ها مون هم فقط این جاده رو میریم و بر نمی گردیم. یا از تونل ابتدای شهرمون بگم که ریاست محترم جمهورمون از دیدن این اثر مهندسی روز دنیا محرومند میگم زیبا اونهایی که دیدند می دونند که ابتدایی ورودی تونل دهانه ای داره که دو یا سه خودرو هم زمان وارد اون میشن ولی چند متر که داخل تونل وارد شدی حتی یک خوردو هم به زور وارد اون می شه  و این معماری قیفی شکل واقعا بی نظیره.یا بارش باران های بهاری و زمستانی که از سقف این تونل با ۷۰۰ متر طول سرازیر میشه و گودال هایی داخل تونل ایجاد می کنه که بعضی هاشون ۴۰سانتیمتر هم میشن و رود خونه ای سرازیر می شه. البته مسئولین شهر هر از گاهی یک کامیون شن و ماسه برای پر کردن چاله چوله ها میرزند که بعد از خشک شدنشون و عبور خودروها انگار از زیادی غبار و خاک داخل توفان شن گیر افتادی و به زور با اون همه چراغ های نورانی  داخل تونل می تونی تا دو متری خودتم ببینی .حالا خدا رحم کنه از این که چند تا خودرو هم زمان بخوان از دو طرف وارد تونل بشن . خلاصه ریاست جمهور عزیزم امیدوارم کمی هم هم از اون بالا بالا ها  که مناظر زیبای شهر ها و روستاهای مارو می بیبنی  از هلی کوپترت پیاده شی و تو این بهار دل انگیزپر باران ، سوار خودرو های عادی مردم روستاهای آقداش ژرف و چهچهه و سرجنگل و نفطه و خلج و سیرزار و خشت و... هم بشی و از جاده هایی که در طول زمستان مملو از برف و گل و... است و واقعا زیباست عبور کنی جاده هایی که اگر مریض باشی و بخوای از اون روستاهای دور افتاده به این بیمارستان جدید برسی باید دعا کنی پشت وانت یا تراکتور از سرما نمیری یا بدنت از اونی که هست کوبیده تر نشه یا مریضیت شدت پیدا نکنه . 

از تعاونی مسکن مهر بگم که در طول این ۵ سال حتی یک واحد رو هم تحویل مردمش نداده یا تعاونی مسکن فرهنگیان با ۱۵۰ عضو که ماهانه ۱۵۰۰۰۰ تومن از حقوقشون کسر می کنند و تا الان نفری ۱۰۰۰۰۰۰۰ تومان نقد پرداخت کردند و با یک وام ۲۰۰۰۰۰۰۰ تومنی که هنوز خبری ازکارهاشون نیست نه از آهن هایی که از اصفهان خریدند خبریه نه از ساخت و ساز . یا از این همه جوون تحصیل کرده و بیکار ؟یا از تورم و گرانی در این مناطق دور افتاده و محرم ؟از قانون خدمات کشوری و مزایای همکاران ادارت و ... 

 نمی دونم شاید بهتره بیشتر از این نگم و شما خودت بهتر از من این ها رو می دونی ؟حتما مسئولین عزیز شهر ما کارهایی که انجام ندادند رو هم به شما اطلاع می دهند و فقط کارهایی که انجام دادند رو به شما منتقل نمی کنند ؟!

بگذریم درد دل این مردم خیلی بیشتر از این هاست .از این که به شهر ما میای خیلی خوشحالم از بزرگان شهر که می پرسیم از مسئولین بزرگ مملکتی  شما دومین شخص هستید که در طی این قرن وارد کلات شده و این خوشحال کننده است.

در پایان آرزو دارم موفق و پیروز باشی و بدونی در مقابل تک تک این مردم در پیشگاه خدا مسئولی

بشنو این نکته که خود را ز غم آزاد کنی

خونخوری گر طلب روزی ننهاده کنی

آخر الامر گل کوزه گران خواهی شد

حالیا فکر سبو کن که پر از باده کنی

نمی دونم شاید شخص رئیس جمهور حرف های من یا شما رو نشنوه و نامه هامونو نخونه ولی امیدوارم مسئولینمون این کارو حتما انجام بدن و مشکلات همه همشهریانمونو به ریاست جمهور انتقال بدن و فقط تعریف و تمجید از کارهاشون نکنن و کارهایی که ناتوان از انجامش بودند رو هم در مقابل رئیس جمهور بدون ترس و واهمه به زبون بیارن .

از این که اینقدر خودمونی و بی مقدمه  صحبت کردم از همه همشهریا و هموطنان خوبم معذرت می خوام

به امید ایرانی آبادتر و سربلند تر



|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 158

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2038
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 19421
:: بازدید ماه : 147538
:: بازدید سال : 447197
:: بازدید کلی : 4347376